Víte, že...

31. prosince 2009 v 16:15 |  zdravi
...25 gramů hožké čokolády denně snižuje riziko srdečních chorob?
...můžete snížit riziko rakoviny tlustého střeva a žaludku až o 50% tím, že budete jíst několik tuňákových sendvičů týdně?
...pro snížení rizika šedého zákalu téměř na polovinu postačí dvě porce vařeného špenátu týdne?
...tři sklenky pomerančového džusu denně mohou zvýšit HDL ("dobrého" cholesterolu) až o 21%?
...pouze jeden jogurt denně vám pomůže chránit se před nachlazením a alergiemi a snížit o 50% riziko žaludečních vředů?
...jedna porce hlávkového salátu denně (nejlépe salátu římského či tmavě zelených odrůd) může snížit riziko zlomeniny kyčle až o 45%?
...lžička medu, pár kousků fíků nebo plátku zázvoru vám pomůžou usnout? Potraviny s nízkým obsahem tuku a bílkovin mají uklidňující účinek.
...můžete snížit riziko srdečního infarktu až o 50%, budete-li pít každý den šálek černého čaje?

Zdroj: Časopis
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama